קמפיין הבחירות של ראש עיריית חולון, 2013

ניהול הקמפיין ברשת לבחירתו של מוטי ששון, ראש עיריית חולון משנת 1993, לראשות העיר בפעם החמישית.

הפרויקט כלל הקמה וניהול של הקמפיין ברשת בפלטפורמות השונות: אתר אינטרנט, דף פייסבוק פוליטי, דיוור אלקטרוני, יוטיוב, ניטור השיח ברשת, מענה לאזרחים ופעילות אסטרטגית. במסגרת הקמפיין, יצרנו לששון נוכחות אישית מטעמו ברשת, שחשפה אותו ואת פועלו הרב ושימשה תשתית לשיווקו כלפי התושבים. באופן שוטף, פעלנו למתן מענה מהיר ומיידי לפניות של תושבים, לרבות מניעת משברים ברשת.

תוך 3 חודשים הפך ששון לדומיננטי ברשת בחולון, עם יותר מ-9,000 אוהדים בדף הפייסבוק האישי ורמת מעורבות גבוהה במיוחד מבחינת שיח הגולשים. מוטי ששון זכה בבחירות ברוב גורף וממשיך לכהן כראש עיריית חולון.